Tuesday, August 24, 2010

2 orang hebat

Posted by cik ayu at 9:08 PM
orang hebat 1

hj. azmil mustapha came today. i'm so impressed. envy? sgt!!

bila ditanya bagaimana perjalanan hijrah beliau. antara jawapan yg cik ayu ingat:

saya mulakan dengan sedikit2, yg mudah2, saya mula simpan janggut. itu sunnah, dapat pahala.. bgn tidur tak perlu shave guna gillette, dpt pahala lg.
masuk masjid dgn langkah kanan, masuk tandas dgn langkah kiri. sampai pernah sbb nak betulkan langkah masa masuk tandas (since masa tu kaki kanannya dah ter ke depan sket) saya jatuh. anak saya kata, "apa la abah ni, nak masuk tandas pon jatuh." yg penting istiqamah. buat berulang kali.

orang hebat 2

ustaz pahrol mohd juoi is the other speaker. cik ayu sgt suka cara ustaz pahrol berbicara. sgt relevan. pandai ber'metafora'. and because of that, i bought his book today. =)

p/s: bila la cik ayu nak jd org hebat!

*all pics taken from google*

2 comments on "2 orang hebat"

fazira on August 25, 2010 at 9:41 AM said...

kompius jugak tgk ada air 2 botol kat dpn dia.. seb baik ko note all pics taken from google, hehe..

buku itu.. aku ada jugak.. beli kat alamanda bulan lepas =) slmt membaca~

cik ayu on August 25, 2010 at 8:50 PM said...

hehe.. sarah, aku takde kamera hebat nak amek gambo org hebat.. =)

buku tu main amek jek.. tak sempat nak belek2.. hehe..

 

CupcakesChek Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal