Wednesday, April 22, 2009

kawan, rakan dan teman

Posted by cik ayu at 6:48 PM
apa itu kawan? apa itu rakan? ape itu teman? hari ni saya jumpa a few quotes tentang kawan... atau omputeh kata "friend"... sgt menarik bile direnung2kan.

"A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accepts you just the way you are.”

“A true friend is someone who thinks that you are a good egg even though he knows that you are slightly cracked”

“Friends are those rare people who ask how we are and then wait to hear the answer.”

“You meet people who forget you. You forget people you meet. But sometimes you meet those people you can't forget. Those are your 'friends.'”

pernah tak anda kire berapa orang kawan anda ada? saya tak pernah... tp bila difikir2kan.. saya rasa saya tak ramai kawan....
tapi saya ada seorang kawan yg sangat setia... dari saya tingkatan 4 sampai lah hari ini... siapa lg kalau bukan hubby saya ;)

5 comments on "kawan, rakan dan teman"

hubby said...

ini yang buat hubby makin saaaaayang kat isteri hubby nih.... tq cuk cuk! muuaaahhhh!!!

INA said...

sweeettttnyaaaaa.....

Fazira Albaijure on April 23, 2009 at 3:34 PM said...

misiku: menjadi sorg kwn yg baik! g dpt memberi kebaikan kpd kwnnya itu! :)

INA said...

hehehe sarah ni pon kwn yg baik jugak...

cik ayu on April 23, 2009 at 7:31 PM said...

ina: jd tau aku gi rumah ko weekend nih.. aku dah beli hadiah dah... hadiah dr sarah skali. i'm thinking of baking cupcakes for u, doa2 la aku dpt recepi icing tu.

sarah: ko memang dah baik dah...

 

CupcakesChek Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal