Tuesday, April 21, 2009

entry untuk kawan saya yg sedang bersedih

Posted by cik ayu at 10:30 PM
saya ada seorang kawan yg mungkin masih lagi bersedih di saat ini. tak tahu mcm mana nak pujuk hati kawan saya tu. apa yg saya mampu lakukan hanya menjadi pendengar dan berkongsi cerita. mungkin kata2 ini sedikit sebanyak akan melegakan perasaan kawan saya tu.


“We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly”

2 comments on "entry untuk kawan saya yg sedang bersedih"

Fazira Albaijure on April 23, 2009 at 3:32 PM said...

Bila kita jatuh cinta pada seseorang,
jangan menyiksa diri dengan menganggap bahawa cinta kita tak diterima.
cinta itu tak pernah ditolak kerana,
setiap insan memerlukannya,
menginginkan untuk dicintai
wujudkan cinta itu dengan memberikan sesuatu
bukan mengharap akan sesuatu sebab,
apa yang diberikan,
kerana cinta selalu datang pada hati kita di saat itu juga
Kebahagiaan memberi jauh lebih sempurna
daripada kebahagian kerana menerima.
tapi, lain bila kita menginginkan sesuatu yang kita cintai.
keinginan itulah yang memberikan pahit-pahit yang menghiris dada.
jangan menyiksa diri dengan menginginkan sesuatu..
jangan siakan cinta dengan beban yang berat mengharap mampu di pikul bahu
keinginan memiliki mungkin tak kesampaian
tapi percayalah pada diri
selalunya cinta yang kita berikan seadanya
takkan pernah bertepuk sebelah tangan
--
thanks ayu :) mgkin ini yg aku x penah tahu sebelum ini... mgkin ini yg menyebabkan aku bersedih. huhu. mgkin ini yg akan membantu aku utk lebih memahami.. huhu... peace!

cik ayu on April 23, 2009 at 7:29 PM said...

sarah, aku bg ko award the longest comment of the year... u r welkam!

 

CupcakesChek Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal