Saturday, September 25, 2010

ina's engagement mini cakes: red and white

Posted by cik ayu at 12:05 AM

ini order dr ina. ina mahukan mini cakes yg sama mcm wani. however, she requested red and white coloured ribbon as the mini cakes border instead of black and white.

so here is the outcome!

red and white roses..

from a different angle.

the full set.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kisah disebalik tabir..

alkisah masa cik ayu nak snap pic mini cakes nih, si kecik jannah masih belum tido (slalu nya cik ayu buat kerja menge'shoot' nih lps jannah tido.. huhu).

bila cik ayu dah letak mini cakes nih cantik2 kat 'studio' cik ayu, kamera ada di tangan, tinggal nak snap jek nih.. dtg la si kecik menyentil sebelah mini cakes (rapat giler) yg menyebabkan mustahil cik ayu dpt snap gambar mini cakes semata (sure masuk tangan ke, hidung ke, kepala si kecik ni). nak bg puas hati snap la gambar sekeping dua, harapan di hati si kecik pergi la dr 'studio' lepas tu.. tp nampak gaya tak berganjak jugak, tetap di situ.. maka terpaksa la photo shoot ditangguh sehingga si kecik tido. (gambar kat atas tuh amek masa jannah dah tido =))

bg tak mengecewakan model kecik ku itu. sila lah tgk gambar yg cik ayu dah snap itu.

buat2 mcm tgk kek tu.. sabo je la..

pandang dpn la plak..

pose tu? sumpah cik ayu tak ajar pon! (T_T)

0 comments on "ina's engagement mini cakes: red and white"

 

CupcakesChek Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal