Monday, March 30, 2009

selamat pengantin baru ina!

Posted by cik ayu at 10:28 PM
entri ini utk kawan saya, norazlinawati maarof... i called her 'ina'... she was my roommate when i was in uni...

sorry tak dpt dtg wedding aritu sbb jannah tak berapa sihat, mama dia plak sakit mata... nanti takut jangkit plak kat pengantin...hehe.. sedikit regret tak dpt nak tgk ina naik pelamin secara 'live'.. hehehe.. InsyaAllah, i'll visit her in kl bila ada kelapangan nanti...

my wish to ina is.. selamat pengantin baru, semoga kekal ke akhir hayat... teringat plak, my friend once said this to me (masa tu nak dekat2 kawen la gak.. hehe..).. always keep the sense of urgency between me and my other half alive... i didn't quite get it that time... sampai skang pon rasanya mcm blur2 lg... haha.. recently i came across this qoute "without a sense of urgency, desire loses its value".. hmmm... there's possibility whilst time flies, urgency degrades, fades and even vanishes... but always keep in mind: "don't ever let that be..."

i guess that was the message my friend tried to tell me..

2 comments on "selamat pengantin baru ina!"

Lina on April 6, 2009 at 12:37 PM said...

ayu... thank you, :) heheh terharu guer

cik ayu on April 8, 2009 at 10:20 PM said...

sama sama kasih... hehe

 

CupcakesChek Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal