Wednesday, June 1, 2011

biaq besaq hati, jangan besaq kepala

Posted by cik ayu at 8:16 PM
biaq besaq hati, jangan besaq kepala' - itu la tagline adik munir, juara rancangan realiti adik adikku musim kedua kat tv1 tu.. *cik ayu baru tahu fact ni hari ni.. huhu..*
bergenang air mata cik ayu bile dengar adik ni azan di awal persembahan nya.. tak tahu la ape perasaan nya - kagum, syahdu... sepanjang persembahan yg bermain dlm kepala cik ayu ~ biarlah nanti anak dlm kandungan cik ayu ni bijak, pintar berkata2, soleh mcm adik munir.. amin..
takdir Allah, masa cik ayu belek2 buku kat luar dewan, adik munir dtg kat booth yg sama. dpt la cik ayu amek gambar sekeping ngan adik munir! rasa mcm dpt amek gambar ngan artis..huhu.. * thanks ye cik erni tolong snap gambar.. mmg commey =) *

cik ayu gugel 'adik munir juara adik adikku musim ke2' kat net dan cik ayu jumpa video ini... persembahan yg sama dlm dewan td, cuma ada tambah2 sket.. hmm.. tambah bnyk la jugak sebenarnya.. (^_^)



p/s: bila tgk video ni cik ayu rasa perasaan cik ayu sama mcm prof sharifah hayati yg ala2 nak nangis gak kekaguman..

2 comments on "biaq besaq hati, jangan besaq kepala"

nuwairani ismail on June 1, 2011 at 10:34 PM said...

bukan stakat kak ayu yg rasa sebak2 nk nangis...sy pon rasa mcm nk nangis...budak kecik yg berjiwa besaq! semoga baby kak ayu pon mcmtu jugak nanti. Insyaallah....

cik ayu on June 2, 2011 at 1:06 PM said...

tu la kan nuwairani... harap2 doa nuwairani makbul.. aminnn... (^_^)

 

CupcakesChek Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal