Sunday, February 14, 2010

comot nye!

Posted by cik ayu at 11:04 PM
hari ni sgt la penat sekali, hari pertunangan adik ipar saya (adik ipar saya ni lelaki) di batu pahat. ada sedikit hiccup masa rombongan nak ke rumah pihak sebelah perempuan. sampai sana kul 3 lebih dah.. sungguh lapar perut ku. tp alhamdulillah akhirnya sampai juga..

on the way balik kami tak lalu hiway. lalu jalan lama. singgah solat di masjid besar muar (ada dua masjid besar kat muar tu, yg ni masjid yg lama). seni reka bentuk masjid ni ada pelik sket.. hubby kata pasal masjid ni dibina masa zaman omputeh..
oh ya! kat masjid ni tempat wudu' lelaki ada fountain kat tengah.. (ala2 mcm kolam dlm cite p. ramlee - 'si bongkok' tu... hehe..) sampai rumah dah nak pukul 7 lebih sket. dan jannah sgt la comot skali makan coklat and sweets yg dpt kat hantaran td. mama dah tak larat nak kesat pasal kalo kesat mesti jd balik. alang2 nak sampai rumah, bior la mandi terus jek kat rumah.. hehe...

0 comments on "comot nye!"

 

CupcakesChek Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal