Wednesday, August 12, 2009

what colour is this?

Posted by cik ayu at 10:09 PM
hari ini satu lagi spesis bunga kemboja di taman saya mekar.. seronoknye! ini yg semangat nak start semula misi mengumpul spesis2 bunga kemboja nih.. tp tu la.. kawasan rumah dah sesak.. nak tanam kat mana lg ek? (pernah gak terpikir nak tanam atas tanah kat depan rumah nih... huhu)

3 comments on "what colour is this?"

queserasera on August 14, 2009 at 10:25 AM said...

mgkin aku pun perlu berkebun jugak la, untuk menghilangkan lara di hatiku ini... huhu...

hubby said...

tanam pakai hidroponik (betol ke eja ni?) sarah... senang takyah pakai tanah....

cik ayu on August 21, 2009 at 2:15 PM said...

sarah: jom la join the club.. pak hang sure suke.. ada geng baru.. hehe..

hubby: kalo dah pokok tu kena tanam dlm polibeg saiz 'xxxl' mana la blh tanam pakai hidroponik (ejaan tak penting asal boleh paham.. huhu).. kalo boleh pon sure air kena lebih 2 kolah.. haha

 

CupcakesChek Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal